|
[4-1]
Üdv, nagyon tetszik az oldal! Nekem lenne egy olyan kérdésem, hogy nemrég készült el egy manga próbálkozásom a Manga Studio EX 4-el, és esetleg elküldhetném-e a Gmailedre a kész anyagot?
|
Konnichiwa!
Nagyon jó az oldal <3 *_*
Annyira örülök hogy valaki készített egy ilyen oldalt is.
|
Szia!
A napokban kezdtem el érdeklődni a manga rajzolás iránt. Örülök, hogy megtaláltam ezt az oldalt, biztosan nagy segítségemre lesz. :)
Elsőként az meg tudnád-e válaszolni nekem, hogy mi a különbség a rajzstílusok között?
Láttam már olyat, hogy 3 egyenlő részre osztják a kezdőkört, és olyat is, hogy megfelezik, és az alsóban van 3 eltérő méretű szakasz.
Mi a különbség ez a két stílus között?
Itt a videó is, hogy pontosan értsd a kérdésem lényegét:
http://www.youtube.com/watch?v=DFLgr6gyOOc
Válaszod előre is köszönöm! :)
Válasz:
Jézusom O.O Bocsánat, hogy ilyen megkésve válaszolok, gondolom már a kérdés sem nagyon aktuális... A rajzstílusokban lévő különbség teljesen emberfüggő, mindenki úgy rajzol, ahogy neki jobban tetszik/ kézenfekvőbb/ ügyesebb benne. Ahogy láttad, több féle technikával lehet hasonló eredményt elérni. Ezek közül mindenki azt választja ki, amit a legpraktikusabbnak tart (attól függően, hogy milyen stílusban szeretne rajzolni). Mivel egy idő után, főleg ha teljes mangába kezdenél, úgyis el fogod hagyni a vázlat/segédvonal rajzolást, ezért még ha elsőre komplikáltabbat választasz, akkor is fokozatosan leegyszerűsödik. Viszont elsőre, ha nem érzed biztosnak a kezed, gyakorolj olyan segédvonalakkal, amik jobban lefedik az egész rajzot, hogy könnyebben megtaláld a dolgok helyét. Tanácsolni pedig csak annyit tudok, hogy nézz szét a különböző stílusok között, keresd meg, amelyik szimpatikus, gyakorold be az alapokat, aztán formáld egy kicsit a sajátoddá! :)
|
Szia
Tök jó az oldal <3 de a rajzleckéknél van egy csomó 'törött kép', azokkal tudsz valamit csinálni? o_O
Válasz:
Örülök, hogy tetszik az oldal ^^ Még eléggé szerkesztés alatt áll és a rajzleckékig még nem jutottam el, sajnos, de dolgozom rajta :)
|
[4-1]
| |